Звітність про роботу із зверненями громадян

Про роботу із зверненнями громадян за підсумками 2015 року

          Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом 2015 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

          Усього протягом 2015 року у районній державній адміністрації опрацьовано 575 звернень, що на 194, або на 50,9%, більше показника 2014 року. Збільшилася кількість звернень від мешканців району, які надійшли  до Кабінету Міністрів України – (1 проти 0), Верховної Ради України – (2 проти 0). Але слід відмітити, що зменшилась кількість звернень, які надійшли до  Адміністрації Президента України (3 проти 6) та обласної державної адміністрації – (39 проти 41).

           Кількість листів від громадян, що надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації залишилась на тому ж рівні (39 проти 39).

           Як свідчить аналіз, протягом 2015 року кількість листів від мешканців району у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року зменшилася на 1 (88 проти 89), або на 1,1%. Слід відмітити, що зменшилась кількість листів від мешканців Великоолександрівської, Калінінської селищних рад відповідно на 33,3% та 42,9%, Новокубанської- на 100%, Малоолександрівської– на 66,7% сільських рад. Але відбулося збільшення кількості листів від мешканців Новодмитрівської (5 проти 0), Бобровокутської (2 проти 1), Давидово-Брідської та Новокам’янської (6 проти 2), Борозенської (11 проти 10), Старосільської (3 проти 1) сільських рад.

           Всього у зверненнях громадянами порушено 91 питання, що на 1% більше минулорічного показника. Збільшилася кількість звернень з питань освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (8 проти 2), охорони здоров’я (5 проти 1), житлово-комунального господарства (4 проти 1), але зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту населення (29 проти 31), праці та заробітної плати (2 проти 4). Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 13 звернень, що становить 14,7% від їх загальної кількості. Порівняно з аналогічним показником 2014 року відбулося зменшення кількості звернень від багатодітних сімей ( 2 проти 6).

           Під час особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації та його заступником прийнято 120 осіб, що більше на 2,5% у порівнянні з відповідним періодом минулого року. У своїх зверненнях громадяни порушили 122 питання, з яких 10 вирішено позитивно, на 112 надано роз’яснення. Від найменш захищеної категорії громадян за звітний період надійшло 19 звернень, що складає 15,8% від їх загальної кількості. Найбільш актуальними виявилися питання соціального захисту населення.

          З метою вирішення невідкладних проблем громадян в районній державній адміністрації діє «гаряча» телефонна лінія. За звітний період по якій звернулися 8 громадян, що на 2 більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

          Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової «гарячої» лінії та телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації. Так, протягом 2015 року з урядової «гарячої» лінії до районної державної адміністрації надійшло 310 звернень, що на 140 більше минулорічного показника. З телефонної «гарячої» лінії голови обласної державної адміністрації надійшло 49 звернень.

           Для сприяння вирішення питань громадянам, з якими вони зверталися до районної державної адміністрації, протягом 2015 року щомісяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та Дні контролю.

  • urjadova-garjacha-linija
  • prezidentskij-kadrovij-rezerv
  • mandruj-hersonschinoju
  • mobilizatsija
  • fond-oboroni-krayini
  • krim-tse-ukrayina
  • detsentralizatsija
  • 1939-1945-pamjataemo-peremagaemo
  • garjacha-telefona-linija-dlja-bijtsiv-ato-ta-chleniv-yih-rodin
  • programi-derzhavnoyi-pidtrimki-naselennja
  • natsionalna-ditjacha-garjacha-linija
  • garjacha-telefonna-linija-golovi-oda
  • vazhliva-informatsija
  • tavrijski-gorizonti
  • legalizatsija-biznesu-vnesok-u-rozbudovu-hersonschini
  • vash-rodich-znik
  • vilni-tvorjat-majbutne
  • rik-anglijskoyi-movi
  • vijskova-sluzhba-za-kontraktom
  • na-vashu-dopomogu-chekajut
  • narodzheni-vilnimi
  • stan-najkraschim
  • bezoplatna-pravova-dopomoga
  • kupujte-hersonske
  • bezviz-dlja-ukrayini
  • ukrayina-nato
  • ua-map
  • ja-maju-pravo
  • rik-japoniyi
  • golovne-upravlinnja-derzhspozhivsluzhbi
  • tavrijski-gorizonti
  • kontraktna-sluzhba
  • dostupna-osvita-kozhnomu
  • rik-nimetskoyi-movi
  • donbas-sos
  • legalizuj-svij-biznes
  • scho-potribno-znati-pro-novij-koronavirus